marți, iulie 20, 2010

Bebe sănătos=mamă sănătoasă

Din produsele româneşti folosite în casa noastră recomandăm:


















crema antiinflamatoare Conimed cu extract de răşină şi ulei de cătină produsă de ElzinPlant, pentru cicatrizarea epiziotomiei şi pentru orice înseamnă rană, inclusiv eritem fesier.

Produsul are un intens efect emolient, hidratant, protector, tonifiant, reconfortant,
vitaminizant şi nu în ultimul rând curativ în afecţiuni cutanate printr-o puternică acţiune, antiinflamatoare, şi cicatrizantă. Produsul CONIMED CREMĂ este un produs natural, ce poate fi utilizat ca ADJUVANT în tratarea afecţiunilor reumatice, artritelor, arsurilor provocate de agenţi termici, chimici, radiaţii solare şi cobaltoterapie, deosebit de eficient contra acneei juvenile, a vergiturilor. Ameliorează de asemenea circulaţia periferică eliminând senzaţia de membre reci.

ulei de sunătoare de la Favisan folosit pentru masaj pe burtică în caz de colici, bun însă la multe altele ca depresie, arsuri, gastrită hiperacidă, ulcer gastric, hepatită, dischinezie biliară, chisturi de origine hormonală

ulei de tătăneasă, Favisan, adjuvant în ulcer varicos, procese inflamatorii, contuzii, rani, cancer de piele, dermatoze, iritatii dermice

ceai pentru sporirea lactaţiei produs de Fares, delicios şi eficient

Sunt mândră că în ţara mea găsesc asemenea bunătăţi !

2 comentarii:

magdala spunea...

foarte bune produsele. eu le folosesc pe cele de la fares si sunt multumita. aa, si LA MULTI ANI!!!!
p.s. ma uitam pe blog-ul tau la niste postari mai vechi si am descoperit cartea "The creative family" de Amalia Blake Soule. As vrea si eu s-o cumpar si am vazut ca se face comanda pe net, din SUA (dar taxele sunt cam cat cartea :|) Stii tu alt loc? Multumesc

Iulia spunea...

Multumesc pt. urare.
Mie mi-a cumparat-o nasa din Franta de pe Amazon.fr.

Blog Archive