sâmbătă, septembrie 11, 2010

Zmeurica la pahare, face bine la bronzare !

Iata "refrenul" care imi va aminti de zilele petrecute pe plaja din Venus, la sfarsitul acestei veri. Nu conteaza ca zmeurica in cauza era 5 lei paharul, doar am dat 5 lei pe un balon in forma de Tweety, caci ne-a pacalit un clown vorbaret si insistent... Nu conteaza nici mucurile de tigari care ornau gratios plaja, nici pungile sau cutiile aruncate pe plaja sau in apa, nici macar faptul ca am dormit pe niste saltele antice (a se citi saltele tip copaie, in care vii unul peste altul) din hotelul FLORICA de 2 stele (probabil i-a zburat vantul o stea) pe care nu-l recomand nici neprietenilor, sau faptul ca stateam mai mult cu usa inchisa la camera sa nu intre fumul de tigara de la vecini... Si nu vad niciun motiv sa imi amintesc de fetele iritate ale celor care serveau la autoserviri, sau ale multora dintre vanzatori sau de intarzierile deja obisnuite ale trenurilor noastre (2 ore la dus, 4 ore la intoarcere!).
Imi voi aminti cu drag de balacelile cu Mariuta (intr-o singura zi am reusit sa inot singura vreo 20 de minute!), de serile cu luna plina cand nu ne mai dezlipeam de pe plaja, de zambetele adresate Nectariei (care a suportat cu bine totul), de prima ei intalnire cu marea si de faptul ca am reusit, slava Domnului (!), sa plecam undeva toti 4 si sa adaugam amintiri in "cufarul" familiei.
In plus, am cunoscut noi oameni si asta e o experienta ce te imbogateste...

ana florina spunea...

Noi am fost anul trecut la Venus.Mie mi-a placut foarte mult statiunea pentru ca e linistita, pentru ca eplina de parinti cu copii, mai putin cupluri "zburdalnice", pentru digurile pe care ne plimbam adesea.Si noi am stat la Florica.Totul a fost ok la noi desi ne-am dat seama care e schema pe-acolo.Noi am cumparat bilet pentru camera modernizata si e o diferenta.La receptie incearca sa te pacaleasca zicand ca au doau camere libere, te lasa sa le vezi si sa o alegi pe cea care iti place.Acuma nu stiu pe cine cred ei ca prostesc ca se vede clar care e modernizata si care nu.Noua ne-a placut concediul de anul trecut in principal pentru ca eu iubesc linistea. Anul acesta sotul a vrut o stea in plus si cum nu erau locuri in Venus am mers la Eforie.Ce-i drept nu am avut probleme de sanatate de la mancare, dar ne-a ars un pic la buzunar, ca noi suntem dintre cei saraci si cu pretentii.
Sa va fie cu folos concediul.Sa va traiasca sanatoase fetitele!

Anonim spunea...

Ce-mi place de voi! Asa de frumusei sunteti in poza asta de familie!
Noi am fost la Jupiter anul asta, dar am prins si 3 zile de ploaie. Cu toate astea, am fost foarte fericiti, mai ales ca am fost si cu sora mea si familia ei si copiii s-au jucat mult impreuna. Totusi, ati avut mare curaj sa plecati cu fetele cu trenul la asemenea distanta dar e bine ca a decurs totul ok. Pupic!

nicoleta spunea...

V-au pacalit si pe voi clovnii?!! Si pe noi anul trecut, anul asta eram deja experimentati, plus ca Maria noastra se teme de ei si am profitat sa-i tinem le distanta.
Noi de obicei mergem la plaja la Mamaia, de stat stam la bunici. Mie mi-ar place o plaja mai retrasa, am fost intr-un an la Corbu, dar acolo valurile sunt foarte mari si n-am avut curaj sa intram in apa.

Icoane pentru suflet spunea...

mie cel mai mult imi place sa merg la mare cu rulota, in extrasezon. nu e foarte cald, nu e aglomeratie, preturile sunt mai mici. copiii au mult loc de joaca,pot zburda pe langa rulota in timp ce eu pregatesc masa la aragazul rulotei (si scap de cheltuielile mari cu mancarea in statiune,plus ca stiu sigur cat e de proaspat ce mancam), nu suntem constransi sa stam intr-o camera de hotel unde mai mult ca sigur am deranja tot hotelul. de obicei campingurile sunt foarte aproape de plaja, deci multe avantaje.