sâmbătă, septembrie 24, 2011

Bucuriile şoarecelui de bibliotecă

Am reuşit ieri seară, chiar la sfârşitul săptămânii Porţilor deschise să ajungem la Biblioteca Judeţeană Goga şi să ne înscriem, atât eu cât şi Măriuţa. Nectaria mai aşteaptă puţin, deşi s-a bucurat şi ea de jucării, de mobilier şi de cărţi !
Am rămas plăcut impresionată de personalul extrem de amabil, de curăţenia şi bunul gust care caracterizează încăperile, de decorul prietenos care a cucerit-o pe Măriuţa, de multitudinea de cărţi despre care Măriuţa m-a asigurat că sunt în număr suficient şi nu îşi mai face griji că nu mai sunt poveşti de citit... Erau acolo ceva copii care se uitau la desene animate şi, cât am cercetat eu cu Nectaria spaţiul generos, s-a uitat şi Măriuţa la 101 dalmaţieni.
Oferta e îmbelşugată: cărţi pentru toate soiurile şi vârstele copiilor, în diferite limbi, enciclopedii şi tot felul de materiale ştiinţifice, desene animate şi documentare, CD-uri cu muzică şi poveşti, ce mai timp să ai pentru toate!

Pentru noi a fost o experienţă foarte plăcută, iar acum mă bate la cap să o duc la Ora Poveştilor, o activitate de o oră, în care bibliotecara le citeşte poveşti copiilor. Singurele impedimente şi deloc de neglijat sunt transportul şi aerul extrem de poluat din cartierul Mărăşti (Măriuţa a tuşit azi-noapte)... Dar poate că din când în când îi voi face această bucurie...



La ieşire, am admirat o minunată expoziţie de fotografie, intitulată sugestiv Evadare. Cred că e important să cultivăm frumosul de la vârste cât mai mici, aşa că am zăbovit puţin în faţa fiecărei fotografii, comentând cele văzute.


Am sfârşit seara cu linzer cu mere şi un buchet de flori galbene, deşi era vineri (!) şi am ajuns acasă, obosite frânte, dar (prea) entuziasmate! :)

Iar astăzi... am fost să o înscriu la balet (orice şoarec de bibliotecă are nevoie de mişcare!!!), la Palatul Copiilor, dar nu ştim încă dacă rămânem, din acelaşi motiv: transportul! Rămâne de văzut...

Weekend plăcut şi odihnitor, tuturor!

1 comentarii:

Loredana spunea...

la ce ora e oara povestilor si in ce zi?

Blog Archive