miercuri, noiembrie 16, 2011

Link-uri utile

Am plăcerea şi onoarea de vă recomanda câteva din site-urile vizitate în ultima vreme, nu aşa de des cât mi-aş dori (dar mai bine şi mai puţin decât deloc, nu ?). Sunt româneşti, sunt pline de idei grozave şi reprezintă o sursă de inspiraţie inepuizabilă !

kidtime connect e locul unde o veţi găsi pe Gabriela, mămică, educatoare, practicantă a homeschooling-ului şi conducătoarea grădiniţei proprii în Bucureşti. Activităţile prezentate pe site se adresează vârstelor cuprinse între 2 şi 7 ani, dar în afară de activităţi veţi descoperi tot felul de articole şi sfaturi pentru părinţi, pe care e bine să le cunoaştem.

Cristela Georgescu vă va încânta prin ingeniozitatea reţetelor pregătite pentru cei doi băieţi ai săi, prin sinceritatea, dar şi delicateţea prezente în postări şi comentarii şi prin deosebita capacitate de a sintetiza informaţiile culese din surse variate şi de a argumenta foarte clar şi logic poziţia pe care o adoptă în diverse situaţii.

Mă bucur că pot să mă folosesc de munca acestor doamne deosebite şi nădăjduiesc s-o fac şi pe viitor :), mai ales că încă nu am reuşit să parcurg toate paginile de pe blogurile lor! Le sunt recunoscătoare şi cred că şi alţi părinţi vor aprecia aceste bloguri odată ce au apucat să le cunoască.

1 comentarii:

Alina-Nicoleta spunea...

Buna Iulia. Iti citesc blogul de mult timp, dar nu am reusit pana acum sa iti multumesc pentru ca impartasesti cu noi din experienta ta de mamica. Esti o sursa de inspiratie. Dumnezeu sa te ajute in tot ceea ce faci!
Mai voiam sa-ti multumesc in mod special pentru faptul ca datorita tie am ajuns sa citesc blogul Cristelei, care mi-a schimbat viziunea despre alimentatie. Slava lui Dumnezeu pentru lucrarea pe care o faceti amandoua!

Blog Archive