marți, martie 25, 2014

O categorie aparte de mame: nașele

N-am scris niciodată despre recunoștința și afecțiunea pe care o am pentru trei femei deosebite din viața mea, dar mă gândesc că acum e un moment foarte potrivit.
Nașa e o persoană cu un rol important într-o familie, un rol frumos și dificil: ea își asumă niște responsabilități mari față de fini, urmând să îi ocrotească cu delicatețe și înțelepciune și să îi îndrume pe calea mântuirii. Nașa e o persoană apropiată sufletește, care știe să îți spună un cuvânt bun sau unul mustrător, spre folosul tău.

Mulțumesc pentru tot ce am primit de-a lungul timpului de la frumoasa și buna mea nașă de botez (pe care am pierdut-o din păcate când eram studentă), blânda și generoasa nașă de cununie, de la care tot încerc să învăț arta de a nu judeca, de a nu critica și de la priceputa, altruista și plină de delicatețe nașă de botez a copiilor noștri.
Pe toate trei Domnul v-a înzestrat cu un suflet mare și preaplin de iubire!
Maica Domnului să vă lumineze mereu calea!




0 comentarii:

Blog Archive