miercuri, iunie 17, 2009

Copilul in mijlocul ispitelor, parintele Serafim Rose

Un comentariu:

Ioana spunea...

fata asta : http://jurnaldeavort.blogspot.com/ a nimerit acum cateva zile pe blogul meu si mi-a lasat mesajul
"Pentru ca nu am o alta solutie viabila...asta nu ma face mai putin om...". Am incercat sa vorbesc cu ea dar fara
succes si de aceea vreau sa apelez la voi, 'prietenii virtuali" ale caror bloguri le urmaresc . Daca aveti timp pentru un acatist, o catisma, sau
o rugaciune cat de scurta pentru ea si pentru viata copilului ar fi minunat.Cititi-i blogul, incercati sa-i lasati si commenturi daca vreti, pe ale mele nu le-a acceptat pana acum.
Multumesc si Doamne ajuta! Imi cer iertare ca suna a mass message sau spam , dar pur si simplu nu am timpul suficient sa personalizez mesajul
pentru toate blogurile ortodoxe pe care le urmaresc :( .Din nou, iertare.