miercuri, mai 23, 2012

Terapia Bowen pentru durerile de spate

In decembrie 2011 m-am prezentat la un cabinet unde se practica terapie Bowen pentru ca ma confruntam cu puternice dureri de spate si in omoplatul drept.
Stiam din clasa a opta ca am probleme cu coloana vertebrala, dar n-am facut niciodata nimic pentru a le rezolva, asteptand sa se rezolve de la sine (!). Cred ca va dati usor seama ca nu s-au rezolvat, ci dimpotriva, iar luatul in brate al copiilor si caratul bagajelor, plaselor cu mancare etc. etc. etc. m-au facut sa simt mult mai des sageti dureroase in zona lombara, ajungand frecvent sa seman cu omul din imagine.
Cand am vazut ca nu e de gluma si ca devine tot mai greu sa imi desfasor activitatile (nu se punea si nu se pune problema sa renunt la wrap, pe care nu l-am privit ca pe un inamic; ce accentua durerea era tinutul in brate al Nectariei pe partea stanga si nu purtatul in wrap, atunci cand legam corect wrap-ul!) am cautat un kinetoterapeut, caci aveam nevoie de ajutor rapid.

Traiasca Internetul ! In mai putin de o ora de la inceputul cautarilor aveam deja programare la un centru foarte aproape de casa noastra. Aflasem cu ani in urma de terapia Bowen din Formula As, dar nu i-am dat nicio atentie deosebita pana in decembrie 2011. Ma bucur ca am aflat de ea si daca n-as fi simtit pe pielea mea anumite efecte, as fi crezut poate ca "e prea frumos ca sa fie adevarat".

Alina, doamna care a avut grija de spatele meu e kinetoterapeut specializat in terapie Bowen, asa ca am beneficiat de o combinatie de tratamente. Mi-au placut la nebunie cadrul extrem de placut, relaxant, a carui simplitate te ajuta sa iti intorci privirea catre tine insati/insuti (timpul dedicat tratamentului poate fi folosit foarte bine pentru rugaciune!), vocea si prezenta linistitoare a Alinei si evident... rezultatele tratamentului !

Am beneficiat de 4 sedinte de masaj (e impropriu spus masaj, dar nu stiu cum sa descriu aceasta metoda de tratament) la finalul carora durerile de spate si de omoplat au disparut ! In timpul sedintelor, dupa anumite miscari pe care le facea Alina am simtit ca reusesc sa ma relaxez (ca sa nu spun ca eram gata sa intru in tara viselor :) ), am invatat sa corectez anumite greseli (consumul insuficient de apa si miscari care solicita intens coloana vertebrala!) si am invatat cateva exercitii de gimnastica ce s-au dovedit extrem de utile.
Stiu din cele citite pe site-ul centrului, dar si din discutiile cu Alina si sotul ei ca lista afectiunilor vindecate sau macar ameliorate de aceasta terapie aparent simpla este foarte mare, ca nu exista nicio contraindicatie (Alina a avut si are printre pacienti gravide si copii mici) si ca rezultatele apar uneori chiar si dupa prima sedinta (depinde de cat de cronica/acuta e afectiunea). Ma bucur mult sa pot spune si altor mamici/tatici care se confrunta cu probleme de sanatate ca mai exista o posibilitate care merita incercata inainte de a apela la metode radicale gen bisturiu...

Mai multe puteti afla aici:

http://bowencenter.ro/
http://www.bowtech.com/WebsiteProj/Pages/About/AboutBowtech.aspx

Va recomand calduros sa ascultati si aceasta emisiune din care avem multe de invatat despre apa si beneficiile consumului suficient; sunt lucruri surprinzator de simple pe care le ignoram si care ne afecteaza viata noua si copiilor nostri...

 http://suntsanatos.ro/documentare/dr-calin-marginean-apa-lichidul-vital.html







0 comentarii:

Blog Archive