joi, noiembrie 21, 2013

A sosit pe lume Emanuel !


Pe 11 noi. 2013, la ora 6.50 după spusele celor de la Pelican, a sosit pe lume Emanuel, fratele celor două năzdrăvane. Las pozele să vorbească (unele sunt în spital, altele la Oradea, altele la noi acasă). Despre naștere, voi scrie mai târziu, când voi fi în stare.
Mulțumim și ne rugăm pentru cei care ne-au ajutat pe toate căile: cu rugăciunea, cu locuința, cu bănuți, cu un sfat, cu un cuvânt bun... Vă suntem recunoscători și nădăjduim ca Domnul să răsplătească tuturor ajutorul !


 





23 comentarii:

Ovidiu-Gheorghe Ruţa spunea...

Multă sănătate !

Amedeya spunea...

Ce dragut e! Sa fie sanatos! :)

MihaelaMaria spunea...

Felicitari, sa fiti sanatosi cu totii! Bine ai venit, Emanuel!

Anonim spunea...

Doamne ajuta.
Ma bucur mult pentru voi. Felicitari.
Teodora M

Loredana spunea...

Sa va traiasca feciorul! Felicitari!
Nu am putut sa nu observ cat de grijulii sunt surioarele si cat de mandru e taticul!

Anonim spunea...

Sa va traiasca, sa va bucure, sa va mantuiti cu totii!
Ce nume frumos are:))Mai ales ca avem si noi unul acasa:), acum mai ramane sa mai facem noi o Nectarie....
Refacere usoara!
Nicoleta

Anonim spunea...

Cat e de părooos!! Imi amintes ca si Nectaria era la fel ;))
Sa va traiasca si sa va bucure!

Anonim spunea...

Felicitari Iulia! Ai o familie foarte frumoasa iar cel mic e un dulce! Domnul sa il binecuvinteze si pe el si pe voi si pe surioare!
Ramona Puscasu din Valeni

Anonim spunea...

Sa fiti sanatosi si bucurosi!
Irina

Claudia spunea...

Iulia, ce frumos e micul Emanuel! Sa fie sanatos si sub ocrotirea Sf.Duh!

ecaterina spunea...

Doamne ajuta! Multa sanatate iti doresc!
Va fi un bebelus foarte linistit cu siguranta: tinut la pieptul mamei, alintat de doua surioare iubitoare si rasfatat de taticul lui (cu care imi pare ca seamana).

Ana B spunea...

E minunat!! Sa va traiasca si sa va implineasca!! Odihna binecuvantata si multa bucurie...

Iulia spunea...

Multumim tuturor pentru mesajele frumoase de felicitare si incurajare!!!

Anonim spunea...

Vai ce dulce e! Seamana cu tatal lui! Felicitari Iulia, sa va dea Domnul sanatate! Ma bucur mult pentru voi!

@irina_sweet_home spunea...

ce micut si dulce e! sa va traiasca! felicitari!

Tandreţe spunea...

Doamne ajuta! Hristos sa-i fie ocrotitor,calauza in aceata efemera viata si sa vina peste el si voi, toate binecuvantarile Maicii Domnului!

Cristina spunea...

Ce frumos si dulce e, seamana cu taticul lui! Sa va traiasa si sa va bucurati de el! Refacere usoara iti doresc, draga mea!
Sa ne povestesti cum a decurs nasterea. Si eu voi naste in curand, cu mila Domnului, si deja m-a luat frica...

Iulia spunea...

Cristina, frica a fost problema mea cea mare la nasterea asta! Te rog, fa tot ce iti sta in putinta s-o rezolvi !!! M-am grabit sa iti raspund pt. ca am treit pe pielea mea urmarile fricii...

Anonim spunea...

Un bebelus perfect cu un nume perfect! Felicitari din inima!

Cristina spunea...

Multumesc pentru raspuns, draga mea! Cand o sa ai timp, poate scrii mai pe indelete despre frica pe care ai simtit-o tu. Eu recunosc ca am multe prejudecati despre spitale, despre medici; voi naste intr-un spital de stat. Ma las in mila lui Dumnezeu, ca altfel as lua-o razna... Sa ai grija de tine.

Ana spunea...

Felicitari, sa va dea Domnul sanatate!

Nicol spunea...

Sa va traisca, sa creasca mare si sanatos alaturi de surioarele lui, de voi toti!E tare ochios si expresiv pentru un pui asa mic!

Anonim spunea...

Maica Domnului sa va ocroteasca sub Sfantul Ei Acoperamant! Va tinem aproape!
MihaelaT

Blog Archive