sâmbătă, decembrie 21, 2013

Două cărți de vânzare







Poate vreți să vă oferiți un dar sau poate vreți să oferiți un dar cuiva drag, de Crăciun. Eu una vreau să plătesc materialele de lucru ale Măriuței, pentru clasa a doua, pe care le aștept să ajungă din SUA, foarte curând. Chiar dacă nu sunt multe, costul lor și al transportului tot ajunge la aproximativ 80 $.

Așa că am hotărât să scot la vânzare două cărți în stare impecabilă. Le-am comandat mai demult de pe Amazon, prin intermediul unor prieteni și le-am citit cu drag, mă despart de ele doar din motivul menționat mai sus. Cred că vă vor fi utile și în plus scăpați de plata transportului din străinătate !
Prefer cumpărători din Florești sau Cluj, dar expediez contra cost și în țară (plata se va face în avans, în contul meu bancar de la Banca Transilvania).



Entering the World de Michel Odent, la preț de 9 $                                  

The Diaper Free Baby de Christine Gross-Loh, la preț de 14 $

Doritorii pot lăsa un mesaj aici sau îmi pot scrie pe mail la impossibleluc@yahoo.co.uk. Mulțumesc!

Blinkie de la Lumea Piticilor

0 comentarii:

Blog Archive