joi, ianuarie 08, 2009

Cântece de leagăn în diverse limbi (II)

Iubesc cântecele de leagăn şi caut mereu să ascult, chiar dacă nu înţeleg limba, şi cântecele cu care mame din alte ţări îşi adorm bebeluşii. În căutările mele am dat peste acest cântec de leagăn, care a stârnit în mine o serie de emoţii despre care nu cred că e nevoie să vorbesc. Am vrut să opresc videoclipul şi să trec la altceva, dar n-am putut; groaza şi mila mi-au poruncit să îl văd până la capăt ca să văd ce înseamnă nevinovăţia sacrificată, ca să mulţumesc Domnului ca NU m-a încercat cu aşa ceva şi mai ales, ca să îmi amintesc la rugăciune că am datoria de a mă ruga pentru TOŢI oamenii, nu numai pentru cercul meu strâmt...
Avertisment: După ce veţi vedea acest videoclip nu veţi mai putea fi la fel ca înainte.

3 comentarii:

Alinadel spunea...

...e cel mai trist lucru din lume...

Anonim spunea...

Tocmai asta e problema, draga Iulia, ca prea repede redevenim ceea ce suntem. De la uciderea pruncilor, din vremea lui Irod, si pana la sacrificarea nevinovatilor in numele unui razboi sfant sau cel putin al unuia drept (eliberarea poporului irakian etc.), omenirea (ai carei reprezentanti suntem!)nu s-a schimbat defel. Nici macar nu si-a rafinat metodele, asa cum se spune (caz oribil, oricum)...

Brindusa spunea...

...mi-au dat lacrimile fără să vreau... am să mă întorc să-l revăd... e tulburator...

Blog Archive