marți, septembrie 01, 2009

Cat de mult iubesc esarfa port bebe ?

Infinit de mult! Asa ca am luat-o cu noi la mare si a fost minunat s-o tin pe Mariuta in brate, dimineata la 6 fara ceva si sa vorbim despre pescarusii care cautau vesta soarelui, despre cainii care ne insoteau si care ne aminteau de patrupezii lasati acasa, despre marea inspumata si despre turcoaz, partea de dincolo de geamandura, care reprezenta cea mai indepartata bucata de mare pentru ochisorii ei de copil...
Iar dupa ce terminam cu scaldatul si uscatul, hoppediz-ul cum ii spunem noi, servea de hamac pentru Mariuta: il intindeam pe jos, eu prindeam de un capat si sotul de celalalt, iar Mariuta se aseza confortabil, inchidea ochii si noi o leganam... pana cand oboseam:).
Merita incercat si cu cearsaful!
P.S. Pe plaja am vazut si un copilut in ring sling.

3 comentarii:

Gabi(2*mama) spunea...

Mariuca e o fericita ca e purtata mereu la pieptul mamei :)

Ramona spunea...

Iulia, azi am vazut o mamica tinand un copilas mic, mic intr-o esarfa verde, frumoasa, si m-am gandit la tine:)
Ma uitam la mamica si la copilasul ei, lipit de corpul mamei, si mi se parea o scena atat de fireasca!
Si asa era:)

Iulia spunea...

Firesc e cuvantul cel mai potrivit!

Blog Archive