duminică, octombrie 02, 2011

Activităţi simple, ieftine şi distractive

Acestea sunt o parte din activităţile desfăşurate de noi 3 (Nectaria participă şi ea, chiar şi împotriva voinţei noastre!) atât în casă cât şi pe afară.



Copac cu nori şi floare

desen în cariocă (când eu o adorm pe Nectaria la prânz, Măriuţa îşi alege activitatea pe care s-o desfăşoare în cealaltă cameră, în linişte)














Picături sau lacrimi colorate

desen în cariocă




















Păsările despre care am vorbit mai demult
(urmează să învăţăm de aici cum să desenăm şi alte lucruri)
acuarelă


















































Tava cu făină
, în care exersăm literele şi numerele cu ajutorul unui beţigaş (material didactic ieftin, plăcut care face apel la folosirea mai multor simţuri pentru învăţare; singurul inconvenient: făina mai iese din tavă...)














Tava cu orez
, în care căutăm obiecte ascunse



















Ieşiri la pădure
(profităm de aceste minunate zile de toamnă şi de soarele plăcut de la prânz)



















Cules
(şi mâncat!) de fructe sălbatice (Măriuţa cu cercei de păducel)















admirat animalele fericite



admirat peisajul şi ghicit unde se află blocul nostru



eterna joacă cu apă şi noroi (!)



SFÂRŞIT




1 comentarii:

Cristina's World spunea...

Ce activitati faine! Felicitari pentru ca reusesti sa petreci atat de mult si de frumos timp cu junioarele:) Asta imi doresc si eu sa fac cu fetita mea :)

Blog Archive