vineri, mai 15, 2009

Medicina creştină

Cartea dnului. profesor Pavel Chirilă mi-a sărit imediat in ochi, deşi mă uitam după altceva. Poate pentru că eram încă în căutarea unor răspunsuri cu privire la homeopatie, deşi începusem tratamentul Măriuţei, cu binecuvântarea părintelui duhovnic. Am urmărit cu mult interes postările de pe Viaţa la tara si cred ca această carte mi-a ieşit în cale ca să servească drept ultim argument pro homeopatie.
Celor care doresc să afle mai multe despre acest subiect controversat, dar şi celor care intuiesc că medicina se poate (şi trebuie să se umanizeze) "umaniza" le adresez invitaţia de a citi cartea şi de a decide singuri ce preferă.
Printre subiectele abordate se află atât cauzele bolilor (de la poluarea solului până la postul exagerat sau neiubirea aproapelui), cât şi beneficiile/dezavantajele vaccinurilor, prezentarea succintă a diverselor terapii şi evident, profilaxia eficientă a bolilor.
O observaţie care vă poate fi de folos: e posibil să găsiţi cartea la un preţ mai mic în librării!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am comandat imediat cartea. Desi am urmat, cu mare incredere, tratamentele recomandate de Pavel Chirila, desi parintele meu duhovnic nu are nimic impotriva homeopatiei, totusi imi pun unele intrebari.Sper sa gasesc raspunsuri citind aceasta carte. Multumesc pentru recomandare :)

Anonim spunea...

Vreau si eu cartea dupa ce o termini :) Maria S

Alexandra spunea...

celor interesate de Homeopatie va recomand cu caldura cartea medicului elvetian, Samuel Pfeifer. Cartea se numeste"Sanatate cu orice pret?"

Blog Archive