sâmbătă, martie 27, 2010

Pate delicios de soia


Am inmuiat vreo 15 ore cam 1/2 kg de soia boabe, apoi le-am fiert cred ca vreo 4 ore (credeam ca nu mai fierbe niciodata!), am dat boabele prin masina de tocat, impreuna cu cateva masline, putin praz verde si seminte de marar din belsug. Apoi am adaugat ulei de masline, sare, piper, patrunjel verde tocat marunt, zeama de lamaie, putina pasta de rosii si apa si seminte de susan putin rumenite. Am amestecat bine totul cu blenderul si a iesit un pate absolut delicios, dupa spusele celor care l-au mancat. Gustul si consistenta sunt incomparabile cu cele ale pateurilor produse in comert. Iar daca mai adaugati o ridiche proaspata, salata verde sau muraturi aveti un mic dejun (dar nu numai) satios si foarte hranitor.
Putin cam migalos, dar orice lucru bun se obtine cu eforturi, nu?! :)

P.S. Pe punga scria soia nemodificata genetic, as vrea sa cred ca afirmatia e adevarata...

3 comentarii:

Liliana spunea...

Luminoasa sarbatoare a Sfintelor Pasti sa coboare peste noi toti cu bucurii, pace si buna intelegere iar Hristos cel Inviat sa ne daruiasca mantuire.
Sarbatori binecuvantate!

Iulia spunea...

Hristos a inviat, Loredana si multumesc pentru frumosul mesaj! toate cele bune si pline de lumina si voua!

Liliana spunea...

Premiu si leapsa
http://povestiridesprebunuldumnezeu.blogspot.com/2010/04/premiu-si-leapsa.html
O zi frumoasa :)

Blog Archive