sâmbătă, iulie 02, 2011

Link-uri utile

Cei interesaţi de stilul de educaţie Montessori, vor fi bucuroşi să aibă acces direct la caietul de notiţe (handbook) al extraordinarei femei Maria Montessori. Are şi ilustraţii şi mi se pare util tocmai pentru că oferă ocazia să intrăm în mintea originalei educatoare. Tocmai l-am descoperit şi mi-am propus (oare când???) să îl parcurg în întregime.

http://www.gutenberg.org/files/29635/29635-h/29635-h.htm



Copilaşii împreună cu mămicile şi tăticii vor savura acest desen animat: Lambert, leul cel fricos care vorbeşte despre puterea dragostei dintre mamă şi copil.

1 comentarii:

Tandreţe spunea...

Draga Iulia, iti multumesc pentru link...Eu lucrez intr-o gradi Montessori,ca instructor de bricolage si am tot citit despre educatia Montessori.Am vazut evolutia copiilor si a Mariei,fetita mea, urmand regulile Mariei Montessori...Mereu spun ca cel mai greu e sa educam parintii sa inteleaga ce facem la gradi si ca ei trebuie sa continuie,acasa, acest fel de educatie. Astfel,copilul este dus in doua lumi diferite:in una i se da libertatea sa se descurce singur,sa-si dezvolte aptitudinile,sa descopere lumea,sa exerseze comunicarea si comnuniunea cu oamenii..iar in alta, este rasfatat,ingradit,impins in fata televizorului sau a calculatorului,lasat cu o bona care nu se implica prea mult si abia asteapta sa plece acasa...Lucru cu oamenii cere timp, rabdare,daruire,creativitate si apoi, invatam unii de la ceilalti!

Blog Archive