joi, august 09, 2018

Binecuvântarea de a avea o soră


Sora mea este unul dintre oamenii care au fost înzestrați cu o inepuizabilă energie, o cantitate uriașă de simțul umorului, o inimă FOARTE spațioasă și o minte extrem de ageră. Cu șase ani mai mare ca mine, mi-a fost alături nu doar ca soră, care mi-a dăruit din timpul, cunoștințele și dragostea ei, 
 ci și ca avocat (în fața părinților :) ), sursă infinită de bancuri, bucătar și gospodină desăvârșită, organizator de evenimente reușite, model de curaj și voință, mătușă iubitoare și iubită de copiii noștri. Așa că azi, de ziua ei, i-am pregătit această surpriză: o postare care s-o facă celebră, în ciuda modestiei ei. :) 

Cumnate, o singură urare am:) : să vă colorați unul altuia zilele, mulți ani de aici încolo și să creați o viață minunată pentru voi și cei dragi vouă!


Iar ție, fată mereu pusă pe șotii, îți urez:

  •  să îți păstrezi mereu cheful de joacă
Jocul Mâinile tale


  • să simți binecuvântarea Cerului în orice clipă a vieții tale
la Mănăstirea Ghighiu, Prahova

  • să ai mereu brațele pline de oameni dragi și inima bogată în amintiri frumoase!


Nu te pot urechea zdravăn de ziua ta, dar mă consolez cu gândul că te-am urecheat bine anul trecut, înainte de plecarea spre Cluj.
Gara Ploiești Vest a fost martora multor zâmbete, lacrimi și îmbrățișări și nădăjduiesc să ne luăm rămas bun pe peronul ei încă muuuuuuuulți ani de aici încolo.

La mulți ani, la multe clipe frumoase, la multe speranțe și planuri împlinite, la multă bucurie și la cât mai multe zâmbete!  Te iubim și te prețuim! 




0 comentarii:

Blog Archive