duminică, august 05, 2018

O dimineață, o seară, un gând




DIMINEAȚA

 O cană de ceai verde băută în liniștea dimineții, o gură de aer proaspăt, o rugăciune de mulțumire, pentru că am deschis încă o dată ochii asupra albastrului adânc al cerului.





Puțin jogging și ceva gimnastică pe dealul de lângă bloc în compania celui mai vorbăreț și curios băiețel din câți au existat vreodată, el  însuși mare iubitor de alergare și gimnastică.






Se pare că am vizitatori în locul meu ‚secret’ unde merg să fac mișcare cât de des pot (nu atât cât de des ar trebui).  Prefer natura oricărei săli de sport, oricât de grozav ar fi dotată. Soarele, cerul, iarba și florile fac parte din programul meu de fitness, dar recunosc că sunt mult mai blândă cu mine, decât ar fi un instructor specializat. J








Nici măcar crocodilul lui Emi nu mă motivează să alerg până la epuizare. :) Emi zice că e un crocodil prietenos.









SEARA

Badminton la lumina felinarelor și o plimbare cu fiica cea mare, care mă zăpăcește cu Penny Board-ul pe care și-l dorește.
-Inspiră profund, îi spun. Simți ce frumos miroase aerul? 
A iarbă, a flori, a proaspăt, ca în vremea copilăriei mele gândesc, dar nu rostesc nimic, să nu influențez ființa neastâmpărată  care inspiră forțat și expiră rapid, fără să înțeleagă cu adevărat cât de prețioasă  e clipa.
-Uite câte stele sunt, vezi Carul Mare? îi spun.
După un timp, zărește Carul Mare. Nu e neapărat impresionată.
Îi  povestesc de Ovidiu Bojor și de marea de stele pe care a văzut-o pe când era în Himalaya. Aflu că și ea vrea să exploreze munți și să ajungă pe Everest. Apoi  aflu că ar vrea să fie astronaut și să pună piciorul pe Lună. Ne gândim cum se poate ajunge la NASA. Dezamăgire mare când află că trebuie să fii foarte bine pregătit la matematică și fizică JJJ.

Pregătire de somn: fiecare citim câteva pagini din cărțile noastre, una lângă alta, împărțind inechitabil patul (conform principiului Paretto ea primește 80%, eu 20%).


GÂNDUL

Întuneric, greieri, stele. 
Mulțumesc, Doamne, pentru  aceste daruri!


P.S. Nu, nu toate zilele sunt 'lapte si miere', unele sunt de-a dreptul dificile, dar prefer să le păstrez in memorie pe cele care au adus mai mult bucurie...

0 comentarii:

Blog Archive