sâmbătă, noiembrie 29, 2008

Esarfa port bebe sau de ce sunt fericiti copiii




Am vorbit mai multor oameni despre ea, asa cum povestesti tuturor despre iubirea vietii tale. Nu ma pot abtine sa nu vorbesc si acum despre ea, caci prea imi e draga si e pacat sa nu afle si altii de asa minunatie.
Multe nopti au fost mai usoare si multe zile au fost cu adevarat de neuitat datorita ei. Esarfa aceasta, (cearsaful) cum o numesc unii vecini, am cumparat-o de-abia cand Mariuta avea 5,2 luni, pentru ca n-am aflat decat tarziu de existenta ei. Am invatat relativ repede cum s-o leg, iar Mariuta a fost incantata sa participe la tot ceea ce faceam. A fost cu mine, sau mai bine zis pe mine, in toate plimbarile facute pe langa casa sau in Cluj, de la parc si pana la magazine sau banca. Cu Mariuta am platit facturi, am rezolvat actele pentru PFA la Finante, am citit in fuga prin librarii sau am admirat tinerii care cantau la chitara pe strada. A invatat o gramada de lucruri simplu, firesc, pentru ca a avut acces la ele si nu afost nevoita sa stea pasiva intr-un carucior de copii. Senzatia de a o avea lipita de mine tot timpul, de a ma juca cu mainile si piciorutele ei, de a-mi adormi in brate, de a topai pe strada cantand si razand cat asteptam schimbarea culorii semaforului nu poate fi descrisa decat astfel: delicioasa!
Am facut curat in casa cu Mariuta cocotata pe spatele meu, am purtat-o pe sold, ca in vechime, sau pe fata, unde nu de putine ori a si dormit... Si ce somn! Linistit, cu adevarat odihnitor, fara plans la trezire, doar cu niste ochisori mirati care spuneau: "Acum unde suntem?". Am starnit multe intrebari si nedumeriri, dar foarte putini oameni au fost cei care au pus la indoiala beneficiile aduse de purtatul in esarfa al bebelusilor. Si cum ai putea sa te indoiesti cand le vezi zambetul increzator sau privirea alerta, pusa pe descoperiri? Faptul ca au acces la lumea cea mare, la expresiile fetei adultilor si la modul lor de a se manifesta, de la aceeasi inaltime cu acestia le da incredere si curaj omuletilor nostri dragi, care invata cu aviditate.
Am avut si inca am caruciorul; Mariuta a mers in el primele 2, 3 luni, apoi am dus-o intr-un port bebe incomod. Biata de ea nu statea prea bine...iar spatele nostru nici atat! Dar ii placea muuuuuuult mai mult decat in carucior. In clipa in care am gasit pe internet wrap-ul insa, am stiut ca e ceea ce imi trebuia si am facut tot (im)posibilul sa il cumparam. Nu regret o secunda achizitia si n-am ezitat niciodata s-o recomand oricui. Noi am comandat-o din Germania dar spre marea mea bucurie am vazut ca exista si mamici romance care au inceput sa confectioneze asa ceva.
Inainte de a incheia aceasta prima parte se cuvine sa mentionez ca nu plec aproape niciunde fara esarfa mea, iar Mariuta are acum 2, 7 ani...

Fotografiile sunt preluate de aici.

6 comentarii:

MihaelaMaria spunea...

Felicitari Iulia pentru blogul tau! Sper sa treaca pe la tine multe viitoare mame si sa inteleaga binefacerile alaptatului la san.

Mi ar fi placut si mie esarfa de care ne spui,mi ar fi usurat din efortul de a mi strange maimutelele la piept! :)

Iulia spunea...

Multumesc. Pisicuta si leutii pot sa beneficieze de fratiori mai tarziu si... uite-asa devine utila esarfa!

ghiocei spunea...

Buna Iulia,
Si eu am primit o esarfa si ma pregatesc sa o utilizez peste vreo cateva luni. Nu stiu exact cum sa o leg. Tu cum ai facut?


Merci mult,

Alice

Miha spunea...

am primit si e o esarfa din asta...ce sa spun de ea? mana cereasca nu alta...o sa o laud toata viata! cu caruciorul ies 1 data pe saptamana in rest ma plimb peste tot cu fetita in wrap...si la noi se uita lumea ciudat...dar noi ne simtim foarte bine...ma regasesc perfect in cuvintele de mai sus! azi am iesit cu un marsupiu de firma...diferenta e cer si pamant...am ajuns acasa cu durere de spate...of of...nu dau wrapul pe nimic...ma gandesc ca vine vara...oare cum sa-l leg sa nu imi fie cald?(fetita mea are 4 luni acum)

Mama lor... spunea...

de unde pot virtual sa imi achizitionez un wrap de firma :D Am unul, dar vreau unul adevarat. Eu am invatat 3 pozitii si il iubesc :)

Iulia spunea...

Brish e suficient sa cauti pe google: sling, wrap...
Intra pe thebabywearer.com si... nu vei sti ce sa alegi!

Blog Archive