sâmbătă, noiembrie 01, 2008

Iubi-Te-voi Doamne

Ca sa ne pregatim de Liturghie...


4 comentarii:

doralina spunea...

De la ce varsta ai inceput sa-i dai fetitei tale acest extract?Baietelul meu are 6 luni si au inceput sa i se evazeze coastele;luam calciu sirop;crezi ca ar fi indicat de la aceasta varsta?Multumesc

Iulia spunea...

doralina, cel mai bine e sa vorbesti cu un medic. Mariutei i-am dat cam pe la 1,3 ani cred. Sunt sigura ca se poate da mai repede, dar nu stiu doza. Daca vrei, iti pot da nr. de tel a dnei dr. Nitu. E un medic deosebit si te va ajuta cu siguranta. La noi aproape toate consultatiile au fost telefonice, o singura data am mers la cabinet. Din cate mi-am dat seama de pe Internet, e cunoscuta in Cluj si nu numai.

Anonim spunea...

Doamne ajuta, Iulia!
Aceasta cantare este cea pe care o iubesc cel mai mult, am cantat-o la admiterea la facultate acum 12 ani si o cand de cate ori o adorm pe Anna. Cand era mai micuta canta cu mine inainte de nani.. Este atat de frumos cantata in glasul 5...Nu m-am gandit pana acum sa o pun pe blog...Multumesc!

Iulia spunea...

Si mie imi place cel mai mult dintre toate. Am auzit-o prima data cantata de Angela Gheorghiu. Probabil ca am auzit-o de fapt mai de mult, dar cum nu prea eram atenta la biserica...
Ma bucur mult ca te bucura!

Blog Archive