sâmbătă, noiembrie 01, 2008

Extract din muguri de brad


Imi amintesc ca mi-a fost recomandat de dna dr. Nitu Simona (care colaboreaza cu firma Plantextrakt), anul trecut, pentru dezvoltarea armonioasa a oaselor si a dintisorilor. I l-am administrat timp de o luna, dupa care a inceput "explozia" de dintisori. Am si sunat-o sa ii spun daca e normal si mi-a zis sa stau linistita :).
Studiind acum pe Internet, aflu ca e indicat si in multe alte afectiuni : anemie, demineralizare la copii si adolescenti, carente minerale si decalcefieri la adulti, dureri osoase de crestere la copii, consolidarea fracturilor, rahitism, osteoporoza, spasmofilie, carie dentara, paradontoza, rinofaringite repetate la copii, cu hipertrofie glandulara.
Mai multe informatii puteti gasiti aici.

1 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

nu stiam, o sa merg sa cumpar si eu

Blog Archive